​رفتار شایسته با ارباب رجوع در بنیاد الگوی سایر دستگاه ها است
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۸
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران آذربایجان شرقی در سمینار استانی معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستان های تابعه گفت: رفتار شایسته با ارباب رجوع در بنیاد الگوی سایر دستگاه ها است
 
به گزارش ایثار آذربایجان شرقی، سه شنبه ، سمینار معاونین ، رؤسای ادارات ستادی و شهرستان‌های تابعه، با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرامور شعب بانک دی استان، مدیر عامل بیمه دی، مدیر مؤسسه ایثار در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
قاسم صمدیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی با  تبریک کسب مقام برتر در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی عملکرد در سال 1395 در جشنواره شهید رجایی و تقدیر از یکایک همکاران در نیل به این موفقیت، تأکید کرد، کسب این مقام در بین ادارات استان جز با سعی و کوشش یکایک پرسنل وظیفه‌شناس میسر نبود و رفتار شایسته با ارباب رجوع در بنیاد الگوی سایر دستگاه ها است. 
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تمام همکاران بنیاد در راستای ارائه خدمت بهینه به خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر بوده و با وجود مشکلات و نیازهای این قشر ایثارگر ، از همکاران خواست با تلاش ، همت ، صبر ، شکیبایی و حسن تدبیر بیش از پیش در خدمت‌رسانی به این عزیزان و پیشبرد اهداف سازمانی معطوف داشته و با رفتار شایسته که برگرفته از آموزه‌های شهدا و اسلام است الگویی برای دیگر کارکنان ادارات ، تشکل‌های دولتی و خصوصی باشند .
قاسم صمدیان ابراز امیدواری کرد ، با توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، این فرهنگ در جامعه نهاینه گردد.
عباس پور حسن معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان ، از تلاش‌های صادقانه همکاران ستادی ، رؤسا و همکاران شهرستان که در دست یابی به کسب رتبه برتر استانی در بین بنیادهای شهید وامور ایثارگران کشور و همچنین کسب رتبه دستگاه برتر استانی در ارزیابی شاخصه های عمومی و اختصاصی را فراهم آوردند، تشکر و فدر دانی و خاطرنشان کرد: تلاش‌های بی‌دریغ و بی‌وقفه همکاران درجهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و رضایتمندی روزافزون جامعه هدف انجام می گیرد.
شایان مدیر امور شعب بانک دی در آذربایجان شرقی نیز در این همایش گفت: در راستای افزایش سهولت خدمات‌رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر رایزنی لازم بمنظور ارائه خدمات بانک دی در دفاتر پست‌بانک‌ در حال انجام است.
سعید دانشگر مدیرعامل مؤسسه ایثار استان با اعلام اینکه در سال 1395 بیش از 17 میلیارد ریال، در قالب طرح‌های حمایتی، ورزشی به خانواده‌های معزز ایثارگر خدمات‌رسانی انجام گرفته و در ارزیابی این فعالیت‌ها ، منجر به کسب رتبه اول خدمات‌رسانی با توجه به شاخص ارزیابی کشوری در میان موسسه‌های ایثار در گروه خود شده است.
در جریان این هم‌اندیشی معاونین و روسای بنیادهای شهرستان با ارایه گزارش‌های اجمالی از عملکرد و نحوه خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران مطالب مرتبط را ارائه کردند.
اتمام پیام 
کد مطلب: 218696
 


 
 
 
 
فراخوان جشنواره «سرچشمه سرخ» منتشر شد