مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد:
هاتف پل ارتباطی بنیاد با جامعه ایثارگری است
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مرکز «هاتف» پیشانی بنیاد است و نقش به سزایی در پیشبرد سازمان الکترونیک خواهد داشت چون این مرکز پل ارتباطی بنیاد با جامعه ایثارگری است.
هاتف پل ارتباطی بنیاد با جامعه ایثارگری است
 
به گزارش «ایثار»، بهروز بزرگی روز چهارشنبه 23 اسفند ماه در نشست با روسای مراکز هاتف استانها با بیان اینکه رویکرد اصلی هاتف از سال 83 تاکنون تعامل مثبت با جامعه ایثارگری است، گفت: این مرکز همیشه سعی کرده است ارتباط تنگاتنگ با جامعه ایثارگری را در بخش‌های مختلف اطلاع‌رسانی، فرآیند پاسخ‌گویی سریع و تعامل با دفاتر مسئولان کشور لحاظ و نقش مثبتی در این زمینه ایفا کند.
وی درباره عملکرد هاتف در سال جاری اظهار کرد: در سال قبل عملکرد هاتف طبق انتظار و تماس جامعه ایثارگران با بنیاد از طریق تلفن 1616 حدود هشت درصد بود که این تماس‌ها در سال جاری به 14 درصد رسیده است که نشان از رشد 6 درصدی مخاطبان این سامانه دارد و این آمار نشان می‌دهد، سامانه تلفنی 1616، نقش اساسی در عدم مراجعه جامعه ایثارگری که به سنین کهنسالی وارد می‌شوند، دارد.
رییس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: هاتف تلاش کرده است، ایثارگران را به موقع از آیین نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که مربوط به ایشان است، مطلع کند.
وی همچنین درباره عملکرد هاتف در حوزه سامانه‌های برخط نیز اظهار کرد: با ساماندهی سازمان الکترونیک ایثارگران مراجعه کمتری به سازمان دارند و امروز شاهد هستیم هاتف به عنوان میز خدمت مجازی به ایثارگران، خدمات ارائه می‌دهد.
بزرگی درباره میزان رضایت جامعه هدف از خدمات ارائه شده توسط مرکز هاتف، بیان کرد: نمی‌توان ادعا کرد رضایت‌مندی به صورت مطلق وجود دارد زیرا قطعاً کاستی‌ها و نواقصی در کار داریم اما سعی کردیم این رضایتمندی را تا حد نسبی در جامعه ایثارگران ایجاد کنیم و کسب رتبه برتر بین دستگاه‌ها در طرح تکریم ارباب رجوع در جشنواره شهید رجایی، مؤید همین موضوع است.
مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد با بیان اینکه پس از انتخاب حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد رویکرد جدیدی نسبت به برنامه‌های تحولی پیدا کرد، اظهار داشت: در سه سال اخیر به نوعی هاتف احیا شد و نقش بسیار مؤثری در پیشبرد اهداف سازمانی یعنی سازمان الکترونیک و سازمان فرآیند محور و تحول‌گرا ایفا کرد.
وی با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع گفت: یکی از شرایط لازم برای کسب رضایتمندی جامعه ایثارگری این است که ارباب رجوع کارش را راحت و از یک کانال پیگیری کند. هاتف با رویکرد مدیریت فرآیند پاسخ گویی و مدیریت شناسایی گلوگاه‌ها برای شناسایی اشکالات به منظور اصلاح آنها، تلاش کرده است و با سرعت بالا به درخواست‌های جامعه ایثارگری پاسخ می‌دهد.
بزرگی، هاتف را پیشانی بنیاد شهید و امور ایثارگران توصیف کرد و گفت: هاتف نقش به سزایی در پیشبرد سازمان الکترونیک خواهد داشت چون این مرکز پل ارتباطی بنیاد با جامعه ایثارگری است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 240184
 


 
 
فرهنگ عاشورا، سرمشق معنویت شهدا
 

دکتر بهروز بزرگی، مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد...