الکترونیکی شدن کامل فرایندها با همکاری تمام حوزه‌ها میسر می‌شود
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷
مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: باید گام‌های مؤثرتری در پیاده‌سازی و استقرار سازمان الکترونیک به‌طور کامل برداریم و این امر با نگاه سازمانی و هماهنگی و همکاری تمامی حوزه‌ها میسر می‌شود.
الکترونیکی شدن کامل فرایندها با همکاری تمام حوزه‌ها میسر می‌شود
 
به گزارش «ایثار»، بهروز بزرگی در سفر به استان گلستان و در جلسه شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان رمز موفقیت مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد و میز خدمت در بنیاد را هدف‌گذاری و کار تیمی دانست و گفت: هاتف به‌عنوان یکی از طرح‌های تحولی و نقطه عطف بنیاد و الگوی سازمان‌های دیگر محسوب می‌شود و از حیث خدمت‌رسانی به جامعه هدف پیشرو است.
نماینده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در میز خدمت در خصوص شیوه‌های طرح تکریم ارباب‌رجوع در میز خدمت گفت: در مرکز مراجعات و ارتباطات بنیاد و میز خدمت با تلاش و زحمات همه همکاران بنیاد به‌گونه‌ای عمل کردیم که به‌عنوان دستگاه برتر در میان سازمان‌ها شناخته شدیم.
وی افزود: 540 نفر از همکاران بنیاد کشور که در حوزه تکریم ارباب‌رجوع فعالیت قابل قبولی داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند که 75 درصد از این افراد کارشناسان منتخب و مجرب و ماهر و پاسخگو معاونت‌های مختلف بودند.
مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد با اشاره به الکترونیکی شدن فرایندهای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری تصریح کرد: هدف ما پویایی، پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های سازمانی است و در جهت تحقق اهداف موردنظر باید گام‌های مؤثرتری در پیاده‌سازی و استقرار سازمان الکترونیک به‌طور کامل برداریم و این امر با نگاه سازمانی و هماهنگی و همکاری تمامی حوزه‌ها میسر می‌شود.
علی‌اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز در این جلسه گفت: هدف از ایجاد میز خدمت، رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از اتلاف وقت جامعه ایثارگری و کاهش زمان برای دریافت خدمات است.
در پایان این جلسه از کارکنان طرح تکریم ارباب‌رجوع هاتف و میز خدمت تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 261966
 


 
 
حافظه بزرگ دیجیتالی انقلاب و دفاع مقدس
 

رحیم نریمانی، مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید ...