آگاهی‌بخشی و پیگیری مهم‌ترین فرآیند خدمت‌رسانی به ایثارگران است

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۳۵۰۳۹۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: آگاهی‌یابی، آگاهی‌بخشی و پیگیری مهم‌ترین فرآیند خدمت‌رسانی به ایثارگران است.
آگاهی‌بخشی و پیگیری مهم‌ترین فرآیند خدمت‌رسانی به ایثارگران است
به گزارش «ایثار»، هدایت مظلومی در نشست شورای مشورتی امور ایثارگران استان مازندران به صورت ویدئو کنفرانس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای گرانقدر ۱۷ شهریور با اشاره به نقش موثر آگاهی‌یابی و آگاهی‌بخشی و پیگیری تا حصول تتیجه در فرآیند خدمت‌رسانی به ایثارگران، گفت: پیگیری اجرای قوانین مربوط به خدمات جامع ایثارگران و انتقال و تبادل اطلاعات به منظور بهره‌مندی جامعه معزز ایثارگری تحت پوشش از خدمات، یکی از اولویت‌های مهم برای رفع مشکلات ایثارگران در دستگاه‌ها به حساب می‌آید.
وی افزود: تعامل نمایندگان ایثارگران دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها با بنیاد موجب خواهد شد تا مشکلات خاص ایثارگران عزیز شاغل در دستگاه‌ها شناسایی شده و پس از بررسی در بازه زمانی کوتاه مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به معضل بیکاری و ثبت ۶ هزار فرزند شاهد و ایثارگر تحصیل کرده جویای کار در سامانه بنیاد، گفت: نگاه دستگاه‌ها نسبت به اشتغال، جذب و تبدیل وضعیت ایثارگران باید یک نگاه اعتقادی و دلی باشد تا رضایت این قشر گرانقدر و خانواده‌های مکرم آنان را فراهم کند.
وی به جدیت در امر طرح سپاس اشاره کرد و افزود: با تأکید حضرت آیت اله محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و مهندس حسین زادگان استاندار مازندران، طرح سپاس و تکریم از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هماهنگی فرمانداران و ائمه محترم جمعه با محوریت بنیاد تداوم داشته و پررنگ‌تر می‌شود. 
مظلومی در این نشست به سئوالات نمایندگان ایثارگران شهرستان‌ها در موضوعات مختلف از جمله بیمه دی، اشتغال، مسکن و فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در زمینه ایثار و شهادت پاسخ داد.
صفری معاون توسعه منابع انسانی استانداری مازندران نیز ضمن تشکر از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: خدمت در حوزه ایثار و شهادت یک افتخار برای همه ما به حساب می‌آید. ارتباط مسئولان و مدیران با نمایندگان ایثارگران دستگاه‌ها باید تقویت شود تا بر اساس قوانین مربوط به خدمات جامع ایثارگران به مشکلات این عزیزان بهتر رسیدگی شود.
معاون توسعه منابع انسانی استانداری مازندران به منظور حل مشکل ایثارگران بر تشکیل بانک اطلاعاتی ایثارگران شاغل در سازمان‌ها تأکید کرد.
در این نشست نمایندگان جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان استان، شهرستان‌های چالوس و تنکابن در خصوص تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در ادارات از شرکتی به قراردادی، مسائل مربوط به بیمه دی، جذب فرزندان ایثارگران در دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی این عزیزان در ادارات مسائلی را مطرح کردند.
انتهای پیام/