افزایش رضایتمندی از ارکان اصلی خدمت رسانی به ایثارگران است

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۵۳۷۷۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی با ایثارگران گفت: افزایش رضایتمندی از ارکان اصلی خدمت‌رسانی به ایثارگران است.
افزایش رضایتمندی از ارکان اصلی خدمت رسانی به ایثارگران است
به گزارش «ایثار»، هدایت مظلومی پس از دیدار با 87 نفر از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان که سه شنبه هشتم مهر ماه در ستاد استان انجام گرفت با بیان اینکه فراهم کردن بستر مناسب برای خدمت به ایثارگران یکی از موثرترین شیوه‌های خدمت‌رسانی به ایثارگران محسوب می‌شود، گفت: همه ما باید شناخت و آگاهی خود را نسبت به مشکلات جامعه معزز ایثارگری بالا برده و در روند آسان‌سازی و بهبود خدمات، تلاش مضاعفی انجام دهیم.
مظلومی با اشاره به مدیریت در برنامه‌ه و یکپارچه‌سازی و تصمیم‌گیری در امور گفت: توانمندسازی، بروز خلاقیت، نوآوری و تسلط بر پاسخگویی، زمینه دسترسی ایثارگران عزیز به خدمات بهینه را محقق خواهد کرد.
مدیرکل بنیاد مازندران افزایش رضایتمندی را از ارکان اصلی خدمت رسانی به ایثارگران دانست و عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع، گشاده‌رویی، درک متقابل، تسریع بر بهبود خدمات و پیگیری مطالبات از عناصر کارآمد برای ارائه یک خدمت خوب و شایسته به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به حساب می‌آید.
مظلومی با تأکید بر اینکه خدمت به ایثارگران باید با ایثار اجتماعی، نیّت الهی و خدایی همراه باشد، گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان از بهترین و با فضیلت‌ترین خدمات و ارزش‌ها است. همه ما باید مراقب باشیم تا از خدمت به ایثارگران عزیز، غافل نشویم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: در این ملاقات عمومی درخواست‌های ایثارگران در حوزه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، وام مسکن، تسهیلات رفاهی، درمان، بیمه‌ای، شرایط برخورداری جانبازان از حق معیشت و پرستاری، امور تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر و امور حقوقی مورد بررسی، پیگیری و رسیدگی قرار گرفته است.
وی گفت: به منظور تسهیل در روند خدمات و پاسخگویی به موقع به مشکلات، ملاقات عمومی با ایثارگران گرانقدر همزمان در 22 شهرستان مازندران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.  
انتهای پیام/