کارکنان بنیاد روحیه مطالبه‌گری داشته باشند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۳۵۷۰۳۹
مشاور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کارکنان بنیاد باید روحیه مطالبه‌گری داشته باشند تا بتوانند از حقوق جامعه ایثارگری دفاع کنند.
کارکنان بنیاد روحیه مطالبه‌گری داشته باشند
به گزارش «ایثار»، سردار علی‌اصغر گرجی‌زاده در نشست بررسی مشکلات جامعه ایثارگری استان خراسان رضوی که چهارشنبه هفتم آبان ماه در سالن شهید هاشمی نژاد برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یادو خاطره ۱۷ هزار شهید این استان گفت: نخستین محور برنامه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار، تعامل و گفت‌وگو با جامعه ایثارگری و پاسخگویی به ایثارگران است که در آرامش و ارتقای اعتماد تأثیرگذار است.
مشاور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف بنیاد خدمت است و ما خادم هستیم، خادم باید دنبال بهانه‌ای برای خدمت و تکریم در تمام زوایای خدمت‌رسانی باشد.
وی با بیان اینکه بنیاد با هر ابزاری باید مدافع حقوق جامعه ایثارگران باشد، افزود: کارکنان بنیاد مطالبه‌گر اجرای قوانین جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران باشند، واقعیت تلخ این است که امروز جامعه ایثارگری مشکل دارد و این نتیجه سو تفسیر برخی از مسئولان در دستگاه‌های دولتی است.
گرجی‌زاده با تأکید بر جذب فرزندان جامعه ایثارگری در زیرمجموعه‌ها و شرکت‌های وابسته به بنیاد، افزود: بخش اعظم مشکلات ایثارگران مربوط به دستگاه‌های دیگر است و مدیران و کارکنان بنیاد باید با ارتباط مستمر با مسئولان مشکلات جامعه ایثارگری را پیگیری کنند.
انتهای پیام/