سامانه‌های ارتباط مردمی از بهترین روش‌های شنیدن مشکلات ایثارگران است

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۳۵۸۷۱۰
مدیرکل بنیاد استان کرمان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرمز بودن استان کرمان سامانه‌های ارتباط مردمی یکی از بهترین راه‌های شنیدن و رفع مشکلات ایثارگران است.
سامانه‌های ارتباط مردمی از بهترین روش‌های شنیدن مشکلات ایثارگران است
به گزارش «ایثار»، احمد گروئی ساردو صبح روز دوشنبه 26 آبان‌ماه باحضور در استانداری از طریق سامانه بر خط مدیران و خط 111 با ایثارگران و تمامی کسانی که در خصوص مسائل مرتبط با بنیاد سوالاتی دارند، ارتباط تلفنی برقرار کرد.
مدیرکل بنیاد استان کرمان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرمز بودن استان کرمان سامانه‌های ارتباط مردمی یکی از بهترین راه‌های شنیدن خواسته‌ها و رفع مشکلات ایثارگران است.
گروئی ساردو  خاطرنشان کرد: ما باید در این برهه زمانی تلاش کنیم تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم. کرونا تهدیدی است که اگر درست مدیریت شود می‌تواند به فرصتی عالی برای ارتقای سامانه‌های غیرحضوری پاسخگویی تبدیل شود. همانطور که دلاورمردان ما در دوران دفاع مقدس نیز چنین کردند و بزرگ مردانی همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با دست خالی جنگی را رقم زدند که در تاریخ ماندگار شد.
انتهای پیام/