پاسخگویی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از طریق سامانه «سامد»

تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۳۵۹۰۷۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در راستای پاسخگویی به سؤالات جامعه ایثارگری، با حضور در مرکز سامد از طریق تلفن ۱۱۱ با مردم استان به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان گفتگو کرد.
پاسخگویی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از طریق سامانه «سامد»
به گزارش ایثار واحد «استان مرکزی»، مرتضی انصاری فر با حضور در مرکز سامد در استانداری مرکزی بابیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: خدمت به جامعه ایثارگری برای ما افتخار بزرگی است و باید با حفظ شأن و منزلت خانواده‌های شهدا در اسرع وقت به خواسته‌هایشان رسیدگی کرد.
وی با اشاره به اینکه نهادهای دولتی باید همواره پاسخگوی مطالبات مردم به‌ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر باشند، گفت: مرکز سامد استان پل ارتباطی مناسبی برای انعکاس سؤالات، مطالبات و درخواست‌های مردمی از دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات و نهادهای دولتی است و همه باید در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم کوشا باشند. 
انصاری فر با اشاره به حضور  روسای ادارات اشتغال و ارتباطات و پذیرش بنیاد مرکزی در این سامانه، افزود: به‌منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، مدیران موظف به حضور در سامانه پاسخگویی سامد هستند که این مهم توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جدیت دنبال می‌شود.  
وی خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از این سامانه در شرایط کرونا به‌ویژه برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر افزایش‌یافته چراکه در این شرایط ایثارگران معزز می‌تواند از منزل به مسائل و مشکلات و درخواست‌های خود رسیدگی کنند و دیگر نیاز به حضور فیزیکی در مراکز بنیاد نیست.                                           
 مرتضی انصاری فر ضمن شنيدن و ثبت مشکلات ايثارگران معزز، دستورات لازم را جهت بررسي و رفع مسائل اين عزيزان صادر کرد.
وي بيشتر درخواست‌های مطرح‌شده در اين گفتگوها را مشکلات معيشتي و اشتغال و طرح سؤال درباره بیمه تکمیلی و احراز جانبازي و کمیسیون‌های پزشکي اعلام کرد و گفت: يکي از اهداف و اولویت‌های ما در بنياد استان مرکزی پاسخگويي و رسيدگي مطلوب به مسائل و مشکلات جامعه هدف تحت پوشش اين بنياد است و حضور در اين سامانه فرصت مغتنمي براي ارتباط مستقيم و تلاش مضاعف براي راهنمايي، ارائه پاسخ و رفع مشکلات است.
لازم به ذکر است سیستم سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت، با شماره تلفنی 111 است که آحاد ملت سربلند ایران، می‎توانند ایده‎ها، پیشنهاد‌ها، انتقادات، شکایات و درخواست‎های خود از دولت تدبیر و امید را با آن مطرح کنند.
انتهای پیام/