نهادهای دولتی همواره پاسخگوی مطالبات ایثارگران باشند

تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۳۵۹۱۷۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به اینکه نهادهای دولتی باید همواره پاسخگوی مطالبات مردم به‌ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر باشند، گفت: مرکز سامد استان پل ارتباطی مناسبی برای انعکاس سؤالات، مطالبات و درخواست‌های مردمی از دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات و نهادهای دولتی است.
نهادهای دولتی همواره پاسخگوی مطالبات ایثارگران باشند
به گزارش «ایثار»، مرتضی انصاری‌فر با حضور در مرکز سامد در استانداری مرکزی بابیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند، گفت: خدمت به جامعه ایثارگری برای ما افتخار بزرگی است و باید با حفظ شأن و منزلت خانواده‌های شهدا در اسرع وقت به خواسته‌هایشان رسیدگی کرد.
وی با اشاره به اینکه نهادهای دولتی باید همواره پاسخگوی مطالبات مردم به‌ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر باشند، گفت: مرکز سامد استان پل ارتباطی مناسبی برای انعکاس سؤالات، مطالبات و درخواست‌های مردمی از دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات و نهادهای دولتی است و همه باید در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم کوشا باشند. 
انصاری‌فر با اشاره به حضور روسای ادارات اشتغال و ارتباطات و پذیرش بنیاد مرکزی در این سامانه، افزود: به‌منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، مدیران موظف به حضور در سامانه پاسخگویی سامد هستند که این مهم توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جدیت دنبال می‌شود.  
وی خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از این سامانه در شرایط کرونا به‌ویژه برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر افزایش‌یافته چراکه در این شرایط ایثارگران معزز می‌توانند از منزل به مسائل و مشکلات و درخواست‌های خود رسیدگی کنند و دیگر نیاز به حضور فیزیکی در مراکز بنیاد نیست.                                           
مرتضی انصاری فر ضمن شنيدن و ثبت مشکلات ايثارگران معزز، دستورات لازم را جهت بررسی و رفع مسائل اين عزيزان صادر کرد و بيشتر درخواست‌های مطرح‌شده در اين گفتگوها را مشکلات معيشتی و اشتغال و طرح سؤال درباره بیمه تکمیلی و احراز جانبازی و کمیسیون‌های پزشکی اعلام کرد و گفت: يکی از اهداف و اولویت‌های ما در بنياد‌ استان مرکزی پاسخگويی و رسيدگی مطلوب به مسائل و مشکلات جامعه هدف تحت پوشش اين بنياد است و حضور در اين سامانه فرصت مغتنمی برای ارتباط مستقيم و تلاش مضاعف برای راهنمايی، ارائه پاسخ و رفع مشکلات است.
انتهای پیام/