به گزارش «ایثار»، حجتالاسلام هادی عسگری با اشاره به اینکه خدمترسانی به جامعه ایثارگری افتخار بزرگی است که نصیب خادمان شهدا شده است، گفت: بعد از انجام واجبات و فرائض دینی، هیچ فضیلتی بالاتر از خدمت صادقانه به مردم به ویژه جامعه ایثارگری به عنوان ولینعمتان نظام و انقلاب اسلامی، وجود ندارد.
حجتالاسلام عسگری با تأکید بر این مطلب که نگاه ما به رضایتمندی کارکنان میتواند نقش مؤثری را در خدمترسانی بهتر به جامعه ایثارگری داشته باشد، افزود: بین رضایت کارکنان و رضایت ارباب رجوع رابطه مستقیم و دو طرفهای وجود دارد لذا نگرش مثبت کارمندان به خدمت به یقین باعث افزایش رضایتمندی در جامعه هدف خواهد شد.
وی با اشاره به شیوع ویروس کووید 19 در جامعه ادامه داد: در دوران کرونا برای افزایش میزان رضایتمندی جامعه ایثارگری بایستی ضمن افزایش نظارت و کنترل بر فرایند نحوه پاسخگویی، پیامکهایی با مضامین اخلاقی برای کارکنان در جهت پاسخگویی درست و تعامل خوب با ارباب رجوع ارسال شود تا به این وسیله سطح رضایتمندی ارباب رجوع افزایش یابد.
مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه معرفی سامانه 1616 و خدمات الکترونیکی بنیاد به منظور تسهیل و دسترسی به این خدمات در شرایط کرونایی را بسیار ضروری دانست و تأکید کرد: کارکنان رضایتمند میتوانند با برقراری ارتباط مثبت با جامعه هدف مشکلات آنها را حل کنند و نقاط ابهام را مرتفع کنند چرا که کارکنان رضایتمند انرژی کافی برای ابراز همدلی، همراهی، توانایی درک متقابل و احترام به ارباب رجوع را دارند.
انتهای پیام/