Enable JavaScript to ensure website accessibility

پاسخگویی به ایثارگران به موقع وسریع باشد

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۳۸۳۸۳۵
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان شمالی با بیان اینکه پاسخگویی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تکلیف برای کارکنان بنیاد است، گفت: باید روند و کیفیت این پاسخگویی دقیق، به موقع و سریع باشد تا رضایتمندی واقعی آنها به دست آید.
پاسخگویی به ایثارگران به موقع وسریع باشد
به گزارش ایثار واحد خراسان شمالی صبح امروز سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی با حضور شجاعی استاندار ،سید عباس حسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مدیران  و مسئولین استانی و همچنین با حضور جامعه ایثارگری در محل سالن اجتماعات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی برگزار شد.
سید عابس حسینی در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از حضور دکتر شجاعی استاندار پرتلاش استان برای بار دون به صورت حضوری در میز خدمت بنیاد شهید در محل اداره کل بنیاد شهید گفت : انتظار داریم تمامی مسولین استانی الگوی اینچنین را داشته باشند و جدای پاسخگویی در محل کار و اختصاص دیدار عمومی ویژه ایثارگران گه گاهی در خانه شهیدان حضور یابند .
 سید عباس حسینی در سخنان خود در این مراسم گفت: پاسخ گویی به خانواده های شهدا و ایثارگران تکلیف است.
وی در ادامه افزود : خانواده شهدا و ایثارگران باید نسبت به حقوق و وظایف خود که بنیاد نسبت به آنها دارد مطلع باشند.
 ایشان تاکید کرد : باید با بهره‌گیری از راهکارهای اطلاع رسانی به جامعه ایثارگران بدانند که حقوقی در بنیاد دارند و نحو مطلوبی از آنها استفاده کنند تقویت میز خدمت و پاسخگویی به خانواده های شهدا و ایثارگران، سرلوحه اقدامات بنیاد است و خادمان خاندان شهدا، ملزم بر اجرای کامل این ماموریت هستند.
وی افزود: در برخی از موارد نیاز است که مشکل ایثارگر به‌صورت حضوری مطرح شود، اما اکثر موارد و درخواست‌های ایثارگران عزیز به‌صورت غیرحضوری انجام‌شدنی است و با توجه به نوع درخواست ها، راه‌های ارتباط غیرحضوری را تقویت کردیم تا از این طریق پاسخگوی نیاز ایثارگران باشیم.
وی با تأکید بر اینکه پاسخگویی مناسب و ارائه خدمات شایسته به ایثارگران باید در کوتاه ترین زمان ممکن صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: نباید کار امروز به فردا موکول شود و همه بخش ها و معاونت های ستادی با حضور فعال در میز خدمت، پاسخگوی جامعه شریف ایثارگری باشند؛ آنچه را که بتوانیم برای رفع مشکلات ایثارگران انجام می‌دهیم و به روسای شهرستان‌ها نیز تأکید شده است تا با رصد وضعیت درخواست جامعه شریف ایثارگری در صورت نیاز و با درجات موضوع، به‌فوریت اقدام لازم را انجام دهند.
حسینی با اشاره به اینکه عمده درخواست های ایثارگران در حوزه مسکن و اشتغال است، تصریح کرد:با اجرای صحیح قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران و استفاده از تمام ظرفیت های موجود از یک سو و همچنین توانمند سازی این عزیزان در حوزه اشتغال و کارآفرینی، بخش قابل توجهی از مشکلات ایثارگران را مرتفع می کند و این امر توجه جدی و تعامل چند سویه همه خادمان خانواده های شهدا و ایثارگران است.
ایشان با توجه به کهولت سنی برخی از جامعه هدف بنیاد گفت : می‌طلبد راهکاری آسان برای دریافت نظر این قشر معظم جامعه پیش‌بینی شود تا آنها با صبر و حوصله، نظرشان را ارایه دهند.
این مقام مسئول با بیان اینکه پاسخگویی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تکلیف برای کارکنان بنیاد است، گفت: باید روند و کیفیت این پاسخگویی دقیق، به موقع و سریع باشد تا رضایتمندی واقعی آنها به دست آید.