>> ايثار - راهبرد مشارکت - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راهبرد مشارکت

23 خرداد 1400 ساعت 12:20

راهبرد مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مصوب جلسه کارگروه توسعه مورخ 1399/12/11


در راستای اجرای بند 2 ماده 9 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان "حقوق شهروندی در نظام اداری" به شماره 1127128 مورخ 95/12/28، زمینه مشارکت الکترونیکی مردم با عنوان «حق اظهارنظر آزاد و ارایه پیشنهاد در مورد تصمیمات و فرآیندهای اداری» راهبردهای مشارکت شهروندان در تصمیمات و فرآیندهای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در ارایه خدمات با بروزرسانی راهبرد مشارکت الکترونیک تلاش می‌نماید علاوه با دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی در رابطه با اقدامات و تصمیمات سازمانی، از تحلیل و بکارگیری نظرات اخذ شده در حد امکان با رویکرد بهبود خدمات در راستای ماموریت خود و نیز ارتقای سطح رضایتمندی ارباب رجوع به شرح ذیل اقدام نماید:
1- بسترهای تعاملی شهروندان جهت اعلام نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایا ت عبارتند از:
* درگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی: https://www.isaar.ir/fa/qazvin
* شماره تماس و پست الکترونیکی مسئولین ارایه دهنده خدمت درج شده در نشانی و شماره تماس ادارات بنیاد در تارنمای ایثار قزوین
* سامانه نظرسنجی و تحلیل نظرات اخذ شده: فرم‌های نظرسنجی الکترونیکی با هدف مشارکت هر چه بیشتر مردم در امر بهبود ارایه خدمات الکترونیک ایجاد گردیده است. بر این اساس با دریافت و تحلیل نظرات مردمی گام مثبتی در حوزه افزایش رضایتمندی ارباب رجوع، کارایی و بهره‌وری سازمانی برخواهیم داشت. https://isaarit.isaar.ir/Sayba/Account
* دریافت پیشنهادات و انتقادات و شکایات مردم در رابطه با بهبود ارایه خدمات: ذینفعان از طریق آدرس الکترونیکی ذیل، می‌توانند پیشنهادات خود را در خصوص کلیه امور ارایه نمایند. پس از بررسی مورد ذکر شده توسط کارشناسان پاسخ مناسب داده می‌شود. https://isaarit.isaar.ir/Sayba/Account
* شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن‌ ۱۶۱۶ در سراسر کشور هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را اعلام نمایند.
* از طریق سامانه پیامکی با ارسال پیامک 10009616 نظرات خود را به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ارسال نمایند.
* پست الکترونیکی سازمان به آدرس: info@qazvin.isaar.ir
2- واحدهای سازمانی مکلفند پس از دریافت پیشنهادات و شکایات در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به تهیه پاسخ و ارسال آن از طریق سامانه سجایا اقدام نمایند. مجموع زمان پاسخگویی و ارسال آن به ارباب رجوع نباید بیش از 7 روز کاری به طول بیانجامد.
3- امکان مشاهده، اظهارنظر و پیگیری خدمات بنیاد شهید در بسته اطلاع‌رسانی در ایثار قزوین به ایثارگران معظم اطلاع‌رسانی گردد.


کد مطلب: 380568

آدرس مطلب: https://www.isaar.ir/fa/news/380568/راهبرد-مشارکت

ايثار
  https://www.isaar.ir